Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Kategóriák / Termékek

Gyakran ismételt kérdések

 

Leggyakoribb kérdések, az áruház működésének leírása:

1. Hogyan tudok rendelni? -Egyszerűen és gyorsan!

Webáruházunkban a vásárlás nem regisztrációhoz kötött.

Az áruházon a kategóriák, vagy a kereső segítségével válassza ki a terméket, amit szeretne megvásárolni.
A találati listákat rendezheti ár, név, s újdonságok szerint is.

Miután megtalálta a terméket, kattintson a   gombra.
Majd folytassa a vásárlást é s ha végzett , kattintson a   gombra.

Válassza ki a szállítási és fizetési módot. A rendelés sikerességéről automatikusan e-mailt küldünk.

1/A. Ha nem rendelhető a termék?

Kattintson az "Értesítés" gombra a termék képe mellett, s az áruház automatikusan kiküld egy értesítőt, ha a termék ismét megrendelhető lesz.

Több mint 300 beszállítóval dolgozunk, így nem tudjuk megmondani mi sem, hogy mikor érkezik be.
Ha az értesítő kimegy, nem köteles megrendelni a terméket, csak jelzi Önnek, hogy tudnánk szállítani, ha szeretné.

2. Céges számlázás?

Ha a cége nevére szeretne számlát kérni a vásárlásáról, akkor a megrendelésnél mindenképpen adja meg adószámát és cége székhelycímét, mi csak arra a címre tudunk számlázni, amit Ön megad.

3.Mi történik a rendelésem után?

Rendelés után kap egy automatikus emailt arról, hogy a rendszerünk rögzítette a megrendelést, azaz megkaptuk. Ezek után mi automatikusan megkezdjük a rendelés feldolgozását, ha kell  elindítjuk az árubeszerzést, s a jelzett szállítási határidő előtt  értesítjük arról, hogy a csomagja pontosan mikor várható.

4.Hogyan érdeklődjek a rendelésem után? - Igazából nem kell érdeklődnie

 Ha nem írunk, s megkapta a visszaigazoló emailt a rendelésről, akkor minden rendben van, halad a dolog.

4/A. Ha mégis szeretnék kérdezni, hogyan tegyem?  „jó” kérdést kell kapnunk.

A „jó” kérdés tartalmazza a rendelésszámot, a megrendelő adatait, s pontosan meghatározza, hogy mire is vár választ tőlünk. Sokszor kapunk olyan emailt, hogy mi van a rendelésemmel? XY, de nem is ezen a néven rendelték, ahonnan jött a kérdés, s nem tudjuk, melyik rendeléssel kapcsolatban van a kérdés, így persze segíteni se tudunk. A legjobb, ha az áruház által kiküldött emailre „Válasz” gombra kattintva ír nekünk, akkor azonnal tudunk minden adatot.

5. Hogyan kapom meg a csomagot ?

A csomagja állapotáról folyamatosan tájékoztatjuk Önt, amikor tőlünk felveszi a futárcég a csomagot, automatikusan üzenetet küldenek önnek. E-mailben tájékoztatják a várható kiszállításról, ez az e-mail tartalmazza a csomagszámát, a  futárcég elérhetőségét, amin tud érdeklődni és nyomkövetni a csomagját.

A futárszolgálat a központi depóban éjjel szortírozza a csomagokat, s amikor ezzel elkészült, kapni fog Ön egy emailt, mely tartalmazza a futár telefonszámát, és a várható szállítási időt, s az Ön csomagja számát.

Fontos: innentől kezdve mi már nem tudunk segíteni Önnek, kérjük a csomaggal kapcsolatban az e-mail-en megadott elérhetőségeken keresztül a futárszolgálattal vegye fel a kapcsolatot!

 

5. 14 Napos Elállás joga, módja, következményei

5.1. A Webáruház vásárlóit, mint fogyasztót megilleti a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szerinti elállás jog, amelyet a termék kézhezvételét követő 14 naptári napon belül lehet gyakorolni.

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. 

Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Fogyasztó, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

Fogyasztó a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát. A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a vállalkozás nem vállalja e költség viselését.

Az elállási jog gyakorlása esetén a Fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. 

Nem illeti meg az elállási jog Fogyasztót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.

Nem alkalmazható az elállási jog a könyvekre, CD-kre és DVD-kre, szoftverekre, elemekre, amennyiben csomagolásuk már kibontásra kerültek valamint a 45/2014. (II.26.) Korm. rendeletben felsorolt egyéb termékekre, amelyek a termék sajátos rendeltetéséből adódóan a „természeténél fogva nem visszaszolgáltatható” termékeknek minősülnek. Olyan termék értékesítése esetében, amely az Ügyfél személyéhez kötött, illetve amelyet az Ügyfél utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő.

A csomagolás felbontása után higiéniai vagy egészségvédelmi okból vissza nem szolgáltatható termékek (például fogkefe, golyósdezodor, fehérnemű, masszázsolaj, szexuális segédeszköz, kozmetikumok, étrend kiegészítők, paróka, póthaj, műszempilla) esetén sem állhat el a fogyasztó a szerződéstől. Fontos tudni, hogy a higiéniai vagy egészségvédelmi okból vissza nem szolgáltatható termékeket is visszaküldhetjük, amennyiben a csomagolást, a védőfóliát még nem bontottuk fel, vagyis a terméket még nem vettük használatba.

Bővebb információ: http://www.nfh.hu/portal/hasznos/internetes/elallasi_hianya.html 20§ rendelkezik a fogyasztókat megillető elállási felmondási jogokról.

5.2. Az előbbi korlátozás alá nem eső termékek esetén a vásárló a szerződéstől a termék átvételét követő 14 napon belül indoklás nélkül elállhat,  illetve amennyiben a termék átvétele még nem történt meg. A szerződés megkötésének napjától a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja az elállás jogát, de a terméket át kell vennie!  Írásban történő elállás esetén határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a vásárló elállási nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi. Az elállás a következő feltételekkel gyakorolható:

Elállás esetén a terméket a vásárló az elállás közlését követő 14 napon belül bontatlan, vagy bontott állapotban köteles visszajuttatni a Webáruházhoz. Határidőben visszaküldöttnek tekintjük, ha a  vásárló igazolja, hogy a terméket a határidő utolsó napjáig postára adta vagy futárszolgálatnak átadta.

Utánvéttel visszaküldött terméket a Webáruház nem vesz át.

5.3. A Webáruház kizárólag, a kipróbáláshoz szükséges, rendeltetés szerűen használt termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat a vásárló részére megtéríteni. A Webáruház követelheti a fogyasztótól a termékek nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését.

5.4. Elállásra vonatkozó igényt a vásárló emailben, postai úton írásban, személyesen vagy telefonon jelentheti be lehetőleg az erre a célra létrehozott „Vásárlástól való elállás” formanyomtatványon. 

 5.5. Az e jogszabályon alapuló elállást nem kell megindokolni.

5.6. Az elállás esetén a termék visszajuttatásának költségei a vásárlót terhelik. A vásárlót ezen felül egyéb költség nem terheli.

5.7. A termék ellenértékét, valamint a odaszállítási költségét, legkésőbb a visszaszolgáltatási kötelezettség teljesítését követő 14 munkanapon belül utaljuk vissza lehetőség szerint  a vásárló által megadott bankszámlaszámra.   

A visszatérítés vonatkozik a termék vásárló részére történő kiszállítási költségre is, kivéve, ha az elállással érintett termékkel együtt más olyan termék is kiszállításra került, amely tekintetében a vásárló nem élt elállási jogával.

5.8. A visszaküldött termék Webáruház részére történő visszajuttatásának költségei a vásárlót terhelik. Amennyiben a vásárló nem a jelen ÁSZF és a jogszabályok szerint közli és gyakorolja elállási jogát úgy a Webáruház a vételárat nem téríti vissza. Lehetőség van azonban a termék visszaküldésére a vásárló részére. Ennek az újbóli kiszállításnak a költségei a vásárlót terhelik. Ez előzetes egyeztetés után történhet.  Amennyiben kérdése merült fel az elállási jog gyakorlásával kapcsolatban, úgy további tájékoztatásért keresse ügyfélszolgálatunkat mely az ÁSZF-ben megtalálható telefon számon.  45/2014. (II.26) Korm. rendelet szövegét itt olvashatja és 20§-a rendelkezik a fogyasztókat megillető jogokról.

http://www.complex.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99900017.KOR  

Értékcsökkenés. A fogyasztó felel a termék jellegének, tulajdonságának és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért.

Az elállási jog gyakorlása esetén a termék visszajuttatásáról, visszaszállításáról az Ügyfélnek saját költségén kell gondoskodnia. Az Ügyfél az elállással érintett terméket utánvétellel, nem küldheti vissza a Szolgáltató részére, utánvételes átvételt a Szolgáltató nem teljesít. Az elállással érintett terméket a 1213 Budapest, Mária királyné útja 170.  alá kell visszaküldeni és lehetőség szerint bankszámlaszámot is kérjük megadni, ahová az összeget visszautalhatjuk. 

Elállás esetén a Webáruház követelheti a fogyasztótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését. Ezeken kívül az Ügyfelet az elállás kapcsán semmilyen más költség nem terheli.
Szolgáltató az Ügyfél által kifizetett összeget a hatályos jogszabályokban rögzítetteknek megfelelően, haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 napon belül hiánytalanul visszautalja az Ügyfél részére. 

A Szolgáltató azonban nem köteles a Fogyasztó részére megtéríteni azon többletköltségeket, amely a Szolgáltató által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik.